Lalalalalalalala


I ♥ U
Tjaaa nu har jag precis kommit hem, eller aa för 20 min sen kanske. The voice va väl helt okej, kanske hade vart lite roligare om man faktiskt såg något. Hahaha iaf på vägen hem var jag, Clara & Sniff skitsmarta, vi gick t hötorget östermalmstorg, och tog tunnelbanan där ifrån där det var minst folk, yeeeeh (: sen drog vi t lilje vid halv 11 och Clara åkte hem. Jag & Sniff träffade Filip, Simon, Viktor, Willy, Anden & Kalle tror de va alla ;o dom åkte t ekensberg och badade och jag och sniff hängde med fast vi badade inte. Nu måste jag nog försöka gå och lägga mig. Måste vända om dynget. Skola om typ 3 dar fan ;o aja puussss på munnen /e


Kommentarer
Postat av: tiffanie

smurfiii vi gick till östermalmstorg :)))) <3

2010-08-15 @ 01:30:50
URL: http://emmaochtiffanie.blogg.se/
Postat av: Emma

men jajaaa ;$

2010-08-15 @ 13:16:13
URL: http://emmaochtiffanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0