I took 1 step forward n' 2 steps back..

..It was this close to an heartattack

Gick upp vid halv 10 idag, måste ju vända dygnet.
Käka fruksot sen satt jag och titta på ett gammalt Top Model avsnitt, säsong 4 eller nått. Käka lunch vid 1 och nu sitter jag här! Har ju träning idag, första gången efter Gothia & Dana och som jag har längtat! Första matchen är på fredag så de går ingen nöd på mig inte ;) Idag har jag också lyckats försöra kläder;  Min brosa stog i dörröppningen och lät skit irriterande samtidigt som jag lyssna på musik, jag blir as arg på han och de första jag får tag i att kasta på honom var en After Sun Lotion, tyvär så träffade jag inte min brorsa utan kanten på garderoben så tuben öppnas och de hamnar kräm överallt i rummet och på pappas kavaj :$ wooups, så nu åker den in på kemtvätt, härligt! 

Igår var jag i farsta centrum, det jag fick med mig hem var:
Jeans från GinaTricot - 199:- EJ REAN
Leggings från GinaTricot - 99:- Ej REAN
Nått parfym- liknande från H&M - 19.50:-
Ögonfransböjare från H&M - 29.50:-
PROFFS hårspray från H&M - 40"nånting":-

      / Tiffanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0